Saturday, June 18, 2016

Rahsia Iklan Tarik Prospek

SECRET Iklan Tarik Prospek...

Dalam post hari ini saya nak share dengan anda 1 SECRET tentang iklan tarik prospek.

Ianya strategi yang sahabat saya selalu guna waktu nak hasilkan iklan FB Ads tarik trafik/prospek berduyun duyun ke laman web beliau.

Iaitu anda perlu pastikan 1 advert set untuk 1 placement.

Saya ulang lagi sekali,1 advert set untuk 1 placement.

Placement bermaksud kat mana anda nak prospek nampak iklan anda.

Samada di Desktop News Feed, Desktop Right Column atau Mobile News Feed.

Bila prospek dah ramai masuk laman web anda, mereka akan tertangkap di FB Pixel yang anda pasang sebelum ni.

Lepas tu mudah lah untuk anda buat iklan retargeting FOLLOW RAPAT prospek anda ke mana sahaja di dalam Facebook! 

Teknik ni MEMANG POWERFUL!

Apa yang saya share dengan anda tadi adalah salah satu perkara yang sahabat saya terangkan secara detail step by step di dalam Video Teknik Facebook Retargeting.

Jika anda SERIUS nak belajar teknik ini, anda boleh dapatkan full akses DI SINI --> 
http://affiqfadzil.onpay.my/order/form/teknikfacebookretargetingcasestudy/nizamsky
Harap perkongsian ini beri manfaat kepada anda

No comments:

Post a Comment